donderdag 7 juli 2011

Fonky zebrazooi

Uuuuurgh vermoeiend, van die mensen die elke dag hun oh zo fantastische outfits fotograferen en dan denken dat de rest van de wereld daarop zit te wachten. Maar goed, dat ga ik dus nu even doen.
Ik had vandaag een hele vrolijk stemmende zelfgebreide zebratrui aan van mijn moeder, wat matchte met mijn zwartwitte luipaardsokken en nog meer matchte met mijn zebradekbed (ja, dit zijn dingen waar ik trots op ben).
Dat zag er zo uit, inclusief onbedoeld snexy stukje navel.





















Het was niet dat ik extreem lelijk keek op deze foto ofzo, maar meer dat de mogelijkheid bestond om mijn gezicht in zebraprint te veranderen.
Vervolgens werd ik overvallen door een soort jaren-'80-drift: roze lippenstift! Neon armbanden! Poedelpaardenstaart met zebra-elastiek (uiteraard had ik dat. Uiteraard.) en gestipte strik! Oorbellen met olifantensilhouetten! Jammer genoeg kreeg ik daarna de hele dag de bar slechte woordgrap "eighties verantwoord" niet meer uit mijn hoofd.





















En oh ja, als je eenmaal over de top bent heeft het ook geen zin meer om te stoppen (deze zin rijmt overigens als je hem in het Engels vertaalt. Just sayin'.).



















Ooooh jawel dat zijn zebraprintnagels. In twee kleuren.
Maar goed, alle ordinairiteit op een goudgelakte satéprikker, ik ga maar eens in mijn zebrabedje liggen om een kruiswoordpuzzel op te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten