vrijdag 8 juli 2011

Vogels

Ik ben nu helemaal ontdaan omdat ik overal vet kwijtraak met dat nieuwe sportschoolregime. Ja hallo, daar heb ik geen zin in. Welke sukkel heeft dat nou weer bedacht! Kom eens terug, en snel een beetje! (Om de ellende compleet te maken blaat Mick Jagger al de hele ochtend "I'm losing my fat" door mijn hoofd, op de melodie van I'm losing my touch, wat ik persoonlijk nogal een zeikballad vind.)

Gelukkig zijn er ook nog een paar lichtpuntjes. Vanochtend was ik op gehoor de saxsolo uit Womb To Womb van Pete Philly & Perquisite uit mijn hoofd aan het leren (oooohw wat vind ik mezelf toch cool)  toen ik een negerbabykonijn voor het raam langs zag huppelen. Een zwart lief klein babykonijn! Wij hebben een enorme konijnenplaag in de tuin, dus normaal kijk ik er niet meer van op als ik iets harigs zie rondhopsen, maar soms zitten er van die zwarte mutantenkonijnen tussen en dat vind ik dan toch wel weer vrij fantastisch.
Verder heb ik gisteren vogels getekend met een kroontjespen en dat was heel lekker. Alles werd zo perfect en gedetailleerd! En de zon scheen ook nog heel mooi op alles, en er waren hele esthetische pruimen in een witgeëmailleerd vergiet en als je ecoline in een kop water doet ziet dat er heel spacy uit. Aanschouw.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten